Ut i kylan.

NOOOO. Elina åkte hem på top modell. fan fan fan för hon av ju en av dom bästa, hon och anhalie eller hur det stavas. dom är/ var dom två som jag såg skulle vara kvar i finalen. margiori borde åkt.

aja, gick iaf väg till ica halv åtta. satte på mej varma kläder och travade ut i kylan för att hinna hem till top modell. vart att köpa  en chokladkaka och frukter till imorgon. ska dricka mkt vatten idag också så man är uppladdad tills imorgn för det sista jag vill är att få huvudvärk eller svårt att konsentrera mej och det beror på socker och vätske brist. så ladda ladda säger jag :) funderar på att dra ner på stan imorgon också och kanske kolla om jag hittar på nått jag vill sy. nu ska jag kika på made in sweden och sen gå å sova. ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0