Konf läger våren 2009

Nu tar jag mej tiden och laddar upp bilder från konf lägret. Det va ett kul läger iaf, vi va inte så många assistenter men assistenterna som va med va dom bästa:) fast vi saknade några till, men men. Det va både jobbigt och skönt, mkt tårar men skönt med prat med tjejorna. det mästa va bra.:)



cuppcakesen max och linn i bussen.:)


Åker man blev åffret;)


Sötisarna erik och mandii:)


Stugan och bäddning där vi fem assistent tjejor sov. fick nedervåningen för oss själva nästan, bara prästerna som också sov där. men konfermanderna sov på övervåningen. vi hade också ett kök så på kvällarna drack vi varm oboy och mös:)


Det var grymt fint väder som tur var:)


Det vart snö ruggby på ute lekarna.


johanna och jag fick vara dommarna:)


As cool lampan hade blivit, extra fint när det va mörkt. bilden är lite dålig.


Cupp cakesen linn och max:)


Fett söta johanna :)


Cupp cakesen igen. första pussbilden;)


Erik va sjukt söt och överaskade amanda med en bukett roser på alla hjärtans dag:)


Cupp cakesen igen:) på vägen hem


erik och mandi:)


Ledaren oskar vart mulad av boysen;)


johanna och jag i bussen:)


Min bäver mössa(fusk) vart väl andvänd denna helg:)

Kommentarer
Postat av: S

As snygg mössa!

2009-02-16 @ 19:28:49
URL: http://alittlebitmore.blogg.se/
Postat av: yohanna:)

hahaha jo väldigt söt är ja ju..NOT:)

men ja vet än som är söt på riktigt:) de är du gumman:)

kul hade vi, åh pratstunder som behövdes kände ja!

tack för att du finns Louise!<3

2009-02-16 @ 20:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0