- 900:-

Sitter och shriver i pausen på körslaget nu så får skynda mej så gått jag kan;)

började med att bli väckt klockan 8 för att åka på tävling. kom dit, tävlade, va arg för det gick dåligt, vann och gick vidare til nästa kvaltävling, åkte hem, åkte med mamma på stan. köpte lite grejs, fick skynda mej in i det sista för mamam ville till hälla och va nästan påväg att åka utan mej för jag va för seg. det var också damostration på stan när vi kom dit, typ folk som demostrerade mot atackerna mot gaza. haha fick västa adrenalin kicken av att se den fab. haha. letade efter skor också på stan men lyckades inte hitta några alls som passade. tänkte också byta ett par jeans mot ett par sten tvättade jeans men fans inga kvar på gina. och så kom jag till vero moda och hittade ett par stentvättade jeans legging, och det va dessutom fickor bakpå vilket gjorde att dom såg mer ut som jeans och man kunde ha en lite kortare tröjja till. dom rekomenderar jag till dom som är ute efter ett par stentvättade jean men inte hittar några;)

Sen vart det ikea först med mamma, sen hälla och lyckades hitta minna skor jag tittat på innan från din sko. men då när jag prövade dom kunde jag inte ha dom för dom va för stora men nu övertalade jag mej själv om att dom inte va det så jag köpte dom och jag klan ju säga att det gjorde min deg. efter att ha sprungit runt med stress i kroppen om att hitta ett par snygga skor så hittade jag dom entligen =D sen vart de maxi och nu hemma och kollar körslaget! Hejja Erik!!!!!!
´Hoppas ni får en super kväll för det kommer nog jag få, slappa framför soffan men film och godis. och somna med minna inköp i huvet;) ciao~



tyck vad ni vill men jag verkligen älskar dom!


Grå tee-H&M 50 kr (kill modell), turkos och vit sommar sharl - H&M 50 kr,
svart bälte - H&M 50 kr, troser - H&M 50 kr, tröjj trycks skrivar papper (till den gåra teen) - panduro 149 kr

Kommentarer
Postat av: Maj

Leggingsen ifrån Veromoda är så sjukt snygga :D

2009-01-28 @ 21:32:08
URL: http://majlindman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0