180109



Fick bli en datums rubrik för jag har som vanligt brist på rubriker. vet inte hur det ska gå sen när man ska skriva uppsatser och sånt på nationella proven, som föresten är om typ 3 vecker eller nått. jag vet ju inte ens hur man skriver uppsatser eller nått. aja får se hur lyckat det blir men självklart ska jag göra så gott jag kan:) föresten är det bara 7 dagar kvar tills jag får barnbidraget och det betyder såklart... att jag har massa grejs som ska shoppas=D jippei. men sen, när jag tänker efter så blir det inte som jag vill ha det endå för ska på läger på sportlover och jag måste ha fickpengar själv där i 5 dagar så får se hur det blir med de;) mee love barnbidraget!!!

Jag har spenderat min eftermiddag genom att först kollat på bring it on - all our nothing för 3dje gången på hum, två veckor:) han är sååå så het verkligen och han borde va stolt som fick bli min veckans snygging för nån vecka sen;) inte alla som får de jue. sen kollade jag i en garderob i källaren där jag har gammla jeans som är systers, som jag fått för hon inte kunnat ha dom, och då vart det lite fix och trix så jag har sytt in dom nere vid vaderna och fötterna för dom va alldelens för vida och man ser bara tjock ut i dom;) och tanken med det va, att jag nu har lagt dom i badkaret doppade i klor vatten. alltså en risktabel hemma gjord blekning gör jag. anledningen till att jag inte gör det i tvätt maskinen är att nu får jag välja vilken mängd blekning jag gör. om jag vill ha dom ljusare eller mörkare;) men efter att inte sett nån förendring på en timme av byxorna så tror jag att det slutar med att dom hamnar i tvättmaskinen endå;)

aja nu har jag annat för mej, men hör imorn och jag gör ett inlägg imorn om hur man gör byxorna och hur det blev;) ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0