5 dagar kvar tills barnbidraget!



Dagen har varit en aning seg kan jag ju säga. skol if efter skolan sen maria gården som inte va de roligaste och mest uppmuntrande. vart där till klockan åtta, och igentligen ska jag vara med som assistent i helgen men har tävling så då blir det inget. skönt endå för jag orkar inte.

Har just kollat klart på top model. jag äskar verkligen programet. mest av allt gillar jag fotningarna såklart för de är så roligt att se vad som döljer sej under folks ansikten. för sånna som kanske är inte alls fina i verkligheten blir mkt finare än andra på bild. ganske farsinerande faktiskt. sen tänker jag också att en dag så kanske det är jag som står där i studion och sminkar massa modeller(: foer inte helt fel jue, aja nu ska jag faxa lite till och sen tv och sen sängen. ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0