Benjamin Buttons otroliga liv och Twighlight

Kom hem från rebecca för en stund sen efter att ha travat hem från ip typ i kyla och regn med högklackade skor. brrrr..


Sorry för att jag inte laddade upp nått igår men fick bråska mej iväg till stan. i skolan hade vi förberedelser inför nationella i svenska. gick ganska bra. inte så svårt. sen skyndade jag mej hem och duchade och fixa håret och sminkade mej på en timme. är förvånad själv;) sen åkte jag till stan och träffade rebecca för vi skulle gå på bio. gick förbi gina för att prata om prao för ska praoa där sen;) och sen vart det bio. benjamin buttons otroliga liv. den va ganksa frachinerande:P inte sån som man kollar på flera gånger men helt klart värd att se. och så är brad pitt så otroligt het också. det handlar iaf om en man som födsgammal men med en ung själ och dör som ett barn med en gammal själ. rebacca sa att den va basërad på en poet som sa allting sluter jämt med de dåliga eller nått sån:) den va tre timmar lång.

Sen åkte vi hem till rebecca och tog en kopp te och kollade på twighlight. edwaard är ju såååååå så het. men jag antar att det inte bara är jag som tycker de;) fimen va iaf bra men det va ett genomskådat sålut på nått sätt för man fattar ju typ vad som ska hända i nästa film men jag och rebecca bestämde iaf att vi kollar på tvåan på bio i november:) jag sovde där och vid tolv idag så kom fredrik och hans pappa och hämtade oss med lastbilen och åkte hem till skultuna sen;)

Lånade OC boxen, sesång två för jag och beccan kollade ju på sesång ett när vi va på åland;) så ska först kolla på inspelat avsnitt av one three hill från igår och sen blire ett antal OC avsnitt ;) det vart lite mkt text men sånt händer;) ciao~




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0