Blå märke..




Sitter i sklan justr nu och har igentligen matte. igår märkte jag att jag hade värst blå märket på kinden, och ja jag vet hur det gick till. på idrotten i fredags så fick jag en boll i ansiktet och dunkade då kunden mot en plint vilket gjorde extremt ont. men inte vista jag att jag skulle få blåmärke av de men så vart det iaf. som tur är så syns det inte under sminket men ont gör de.

Kom inte till skolan förens 10 idag för åkte med mamma in till stan klockan sju för skulle till um så de vart fixa allt där, den när jag satt men på bussen märker jag att jag glömt gympakläderna och spanskan på mammas jobb och jag som faktiskt sett fram emot idrotten. aja, hörs. ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0