Boende,

Jag kan ju säga att de va en stor pina att gå hem från skolan idag. inte att jag inte ville där ifrån för de ville jag vekligen, men mina fötter va dränkta i kallt vatten och dom frös massor, och den så hade jag ju högklckad och de va jätte halt så de gjorde inte saken bättre men när man väl va hemma va det ju superskönt.

Jag har jobbat med boende hela dagen efter skolan till sammans med oc avsnitt och one three hill. lägenheten blir faktiskt bra men jag tror de kommer kosta för mycket. men de fixar jag;) för er som inte vet så håller vi på med att inreda en lägenhet i hem kundskapen och typ berättar våra framtidsplaner å sånt och själv är jag tsm med chad michel murray och bor i en lyxlägenhet i L.A ;) nu ska jag skynda mej till prison break. ciao~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0