Failer....

bara för det är en sommar bild från åland<3


Asså åh så arg jag är, mina jeans som jag skulle bleka går tydligen inte att bleka-.- vi har prövat både i badet och i masikn och man ser ingen som helst skillnad. blir så otoligt irreterad men funderar på att pröva att göra med andra jeans för det kan ha med tyget att göra. att det är för in tvättat så att färgen inte går bort. vilket är bra i vissa fall. men tyvär inte i dethär fallet då men aja.

90210 har rullat på tvn den här kvällen. eller ah en timme iaf;) sen har/är det ju såklart svenska idrotts galan jue. bara för att jag träffat jonas jacobson;) skytten som vunnit OS ett antal gånger. de va på skyttiaden finalen kommer jag ihåg och jag fick aoutograf på skyttejackan. fast det va några år sen men endå. ska nog lägga upp den nån gång. haha. jag har ockås målat naglarna, det blev vitt och sommrigt. nu ska jag kolla prison break om det fortfarande går. annars kolla jag klart på idrotts grejen och sen blir det sova för min del och imorn är skolan som gäller;) ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0