Fixar lista;)



Satt i sängen och kollade in i min garderob på bilder och sånt, och tänkte att jag skulle skriva en då ska jag, lista så jag kommer ihåg allt och kan planera pengar och sånt, och sen kanske  vi ska till london elelr danmark i sommar, får se;) men men, känndes iaf bra att få ur alla minna behöv så jag kan börja tänka på annat ist för att tänka på att jag ska komma ihåg allt;) ciao~

Inannan sommaren och våren så ska jag:


* Köpa snygga stentvättade jeans, om jag hittar några snygga. (snart)
* Ha det tillsammans med att jag köpt ett par snygga ankelboots (snart)
* Köpa en grå tee och göra ett eget foto tryck på.
* Köpt dom bruna högklackade skorna från halens, dm blåa chinosarna och den vita blusen från HM
* Köpa en fin tubtop bikini.
* Vart i stockholm.
* Köpa en riktigt sommarfin klänning
* Sola mej super brun.
* Försöka övertala mina föreldrar om att jag ska åka på peas and love.
* Fixa en sommar fin kropp
* Komma in på mitt förstahands val till gymnasie.
* Köpa Jeans leggings (snart)
* Köpa en Frans väska
* Ha längre hår
* Köpa en ljus jeans jacka
* Ha höga betyg och gjort minst två MVG forskningar
* Ha långa naglar

Om jag kommer på nått mer så uppdaterar jag inlägget senare;)

Kommentarer
Postat av: Karin

Det där låter mycket men det är bra att ha mål med sitt liv. Själv har jag inga mål med sommaren direkt - men hoppas att jag håller formen och lyckas se en solstrimma mellan jobben så att jag ev hinner bli halvbrun i alla fall. Lycka till med ditt "fix"!

2009-01-10 @ 23:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0