Gymnasie



Tbx, kom just på att jag kanske skulle berätta vad jag har gjort för gymnasie val. så.. jag har tjeckat in mej i framtiden på:
1. Västerås Praktiska, stylist-make up artist
2. Västerås Praktiska, Frisör-stylist
3. Carlforska, Mode & Design

Jag är väldigt säker på valen. även om det finns andra grejer som jag också skulle kunna tänka mej så känns dehär endå som att de är det jag kommer kunna utveckla mej och gå framåt i. känns jätte bra så nu är det bara att hålla tummarna för att jag kommer in:)

Idag är det ju också bio premijär på filmen i taket lyser stjärnorna. spännande. men känns som att filmen inte rikigt kommer nå upp till bokens förväntningar. så är det ofta i böcker, att man kan beskriva kännslor och uppfattningar bättre. jag har inte läst hela boken för jag fick lov att lämna tillbaks den när jag läst halva men jag vista vad som hände endå. men i början va den väldigt bar:) kul att se var folk tycker om den, skulle vilja se den jag med:) ciao~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0