Hockeyn(:

Hellu, Igår va jag uppe till halv fem för att kolla på vm finalen i ishockey. junjorerna. det vart förlust med 5 eller 6-1. men sverige tog ut målvakten när det va några minuter kvar och då gjorde dom 4e målet och då hade ju kanada vunnit och då gjorde dom ett till. jag måste säga att canadenserna spelar otroligt fult och domeren hade förstörde en stor del av matchen. för er som inte kollade så får men ju typ knapt röra motståndarmålvakten, asså inte tackla nått eller så utan att få utvisning. och canadensarna gjorde det fyra gånger och två av gångerna flög målvakter verkligen, och dom fick knapt utvisning. det skulle vart 3 mot 5 läge. aja skit samma. synd iaf men att komma tvåa är inte dåligt heller;)

ah så det vart att man gick å la sej halv fem. inte bra, skolan börjar ju snart och det är ju då man bruker gå och lägga sej lite tidigare för att vänja sej men nej jag gör tvärt om jag. ser inte ljust ut och känner på mej att det kommer bli många morgonförseningar när skolan börjar;) vaknade klockan 1 också så fick sova en stund iaf. har nog inte sovit så länga på länge men jag har ju heller inte gått och lagt mej så sent i ofs. har kollat tv och kollar på en film nu med så ska väll fortsätta med de;) hörs, ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0