I skolan(:


haha typ en bild från sexan, grymt gammal:P skäms fan men aja kul endå;)

Sitter vid en dator i skolan nu. trött seg och hungrig är minna tre ord för hummöret. inte specielt jätte bra dag än så länge och det är bara en lektion kvar så jag tror inte den kommer förbättra min dag. hade syslöjd och fick inte specielt mycket gjort men det blir bätte tills nästa gång och jag vill sy en kjol elelr klänning sen iaf:) kom försent i morse också på grund av att jag fick lov att fixa 3 stora hål i mina hudfärgade strumpbyxor som jag har under dom svarta håliga, först viste jag att jag hade ett hål så lagade det lite med nagerlack, iaf så det inte skulle gå sönder. sen när jag gjorde de så upptäckwer jag ett till stort hål brevid och fick lova att fixa de också och sen när jag va klar och skulle dra på mej dom ordentligt så gjorde jag ett till hål, suck-.- aja får köpa nya snart.

Sen blir det skol-if, styrelse möte ochs en bio med styrelsen eftersom vi vunnit biobiljetter :D jees, men ina sa att hon trode twiglight hade sluutat visat på bio men vet inte omde är så eller inte,  tråk isf för vi tänkte ju kolla på den:( aja den blir dagens outfit och lite sånt senare ikväll, förhoppningsvis så kan mamma spela in top modell åt mej för jag kommer troligen missa de annars,(: ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0