idag

Nu blir det dagen i bokstäver. jag har bestämt mej för att se till så att det inte ska vara några felstavningar alls i mina inlägg längre, eftersom många påpekar det så äre väll bäst att få det gjort. ska göra mitt bästa iaf:)

Idag vaknade jag tidigt efter att jag gick och la mej halv elva igår. en lördag kväll liksom, men kände att jag behövde sova ut. sen var jag duktig och städade på mitt rum och sen byrålådan. ser dubbelt så fint ut i byrålådan nu och så mublerade jag om där också så jag skulle få bättre plats. sen skulle jag och mamma kolla på föreldrarfällan som jag spelat in på boxen men så hade inte hela kommit med så slutet, det bästa, när dom åker och campar med pappan, från där fick jag inte med:( suck... aja sen gick jag över till grannen för att prata om sommarjobb på gina eftersom hon jobbar där och sen eftersom hon köper så mycket kläder där ifrån hela tiden så hade hon tagit fram lite kläder som hon inte ville ha kvar i sin garderob som hon skulle sälja till sina kompisar, och då hittade jag en söt klänningsblus som jag fick för femtio kronor. mkt fin till sommaren tycker jag.

Sen kom mamma hem med spicy hot också så vart jätte glad för det är ju sååå så gott. me relly like. ska nog ta och beställa kläder och sånt snart innan det tar slut.  antingen gör jag de när jag fått barnbidraget eller innan. får se, men ska gå till soffan och se om det händer nått på tvn. hörs, ciao~

före och efter i min byrå. (klick bara)

    



Finare på en sådär;)

Tips
Sen ett tips till er som är trött på att kläderna inte hänger kvar på galjarna när ni hänger in dom i graderoben.
ta lappen på klädesplagget, som sitter i nacken och då om den är som dubbelvikt så tar ni gajlens krog och stoppar in den i lappens öggla och så finns det ingen riksk att den åker av. förstår ni? annars äre bara att fråga igen. men jag gör så där själv och det är mkt bättre för då slipper man bli irriterad på att kläderna bara åker av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0