igår



Sorry för att jag vart tråkig och inte skrivit sen i förrgår. hade inte ork eller lust att skriva nått igår men ska försöka ta gårdagen och dagen snabbt;)

I torsdags va jag olydig och laddade inte upp dagens outfit fast jag sa till mej själv att göra det. så jag lägger upp båda torsdags, fredags och lödagens outfit i ett eget inlägg efter dethär(: igår  var det först skolan och fick inte mkt gjort, bara inverderingen som tog 1 lektion sen vart det att prata bort dom andra två. inte bra, det blir nystartning för mej i skolan på måndag och då ska jag verkligen se till att jobba.

sen vart det hem och byta kläder och sen in till stan och träffa rebecca, och hon hade dålig buss dag stackaren. där fikade vi på waynes och jag tog en varm choklad för jag hade stått ute i kylan och väntat i 10 min på rebeccas buss. tyvär så gjorde chokladen mej besviken för den va inte alls lika god som latte. så ångrade mej att jag inte tog de. köpte en grå finstickad längre väst från hm som kommer på dagens outfit, svarta stickade strumpbyxor och foundation. palrade mej hem efter att gått på stan i 4 timmar i mina högklackade skor och det va en pain in the as. träffade amanda på bussen vilket va bra för då hade man nån att prata med för annars hade jag somnat. hem till soffan och lets dance och måste säga att laila (vet ej hur de stavas) var väldigt duktig. det förvånade mej inte alls eftersom hon håller på med musik och då har man ofta bra taktkännsla;) ciao~ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0