Imogen heap - speeding caars

eftersom jag har tok kollat på OC boxen så har jag ju hörst massor imogen heap låtar som nästan är dom enda som spelas. iaf, en grymt läskig sak är att när jag hör typ speeding cars, hide and seek, headlock och många mer så får jag värsta flash backen. det känns som att jag typ saknar nått elelr längtar tillbaks till nått, eller typ förknippar låtarna med nån speciel tidpunkt. men det som är så weerd är att jag har ingen aning om vad det är jag blickar tillbaks till. jag kommer inte ens ihåg när jag brukade lyssna på dom låtarna. jag känner bara nån läskig kännsla i magen när jag hör dom och typ obehhag av nått. jag tycker det är jätte läskigt. äre jag som är konstig eller är det helt normalt !?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0