Måndagsbarn,




Sitter nu framför datorn i ett tyst hus efetrsom det bara är jag hemma, käkar banan, äpple och dricker kolsyrat vatten efter att ha haft ett jätte jobbigt gymnpa pass, det va styrka och jag har inte tränat på år så jag är helt död nu och inte har jag stretchat heller så nu väntar bara träningsverk. men jag antar att träning behövs de också. har duschat också så känner men en aning frächare så nu äre en osminkad tureban som sitter vid datorn;)

förövrigt har dagen varit bra. börja så klart med att man kom försent och sen så fick  man reda på vad det skulle bli för ssammanghang och det va typ BIG BANG hette det, och det passar ju bra för jag vet inte ett skit om sånt:P sen har dagen varit som en helt vanlig skol dag och det käns att man börjar vänja sej, så nu äre bara att stå ut ett halv år till. nu ska jag gå och målanaglarna och plugga matte framför tvn, hörs! ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0