My world is killing me



Börjar med att svara på komentaren. kan ju säga att de vore enklare om du sa vem de är men aja. ja de finns nog kvar för jag köpte den i måndags. men de är på ungdoms avdelningen för männ kan jag ju berätta och den finns ju inte på alla HM. i västerås på stan finns den iaf men troligen inte på hälla eller så men jag vet inte säkert:)

Nu har ungifär hela dagen gått och jag är jätte trött och mina ögon hänger verkligen och så känner jag sorgen i mej som också är en stor del. denna dag har fokuset bara suttit på att dan ska vara över. fast har börjat läst en bok som vekar bra så jag har kommit bort lite genom att sätta mej in i en annan värd vilket är riktigt skönt. jag tror jag borde läsa oftare faktiskt. imorgon äre en snabb dag så de känns skönt och sen ska jag hemm och trycka min tee. har inte riktigt bestämt vad det ska va för tryck men får se. ska införskaffa mej ett linne som också ska få tryck på sej. aja hörs imorn(: ciao~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0