när kommer våren då?



idag kom jag för en gång skull inte försent:D dom hade inte ens öppnat när jag kom. duktigt dukigt. sen vart de typ olika historeier om hu folk trode att jorden skapades, alltså lika toenden, typ som att folk tror på de som står i bileln. va like kul att höra för det va så sjukt mycket o lågiska grejer så de fanns inte. matte, bild sen äcklig mat och tillstist vart det teknink=D

tycker det är rikigt roligt nu för jag måsla en sak och de är ju as kul. blir lite jobbigt sen när jag kommer till att göra koplingarna och de men aja jag klarar väll de med ska vi se;) va klantig och råkade hälla ut typ en halv flaska med måla färg också, och sen fick jag inviga det nya pensel paketet;) haha min lärare tyckte att jag skulle skriva de i min blogg;) sen vart det skol if och så gick jag hem i kylan. rikigt kalt äre nu. och s snöadee det idag också. jag som börjat hoppats på att våren kommer och sen så börjar det snöa-.- på med vinterkläderna igen då. nu blire att läsa bok och kolla tv och sen kanske, bara kanske ska jag träna. får se om jag orkar. ciao~

Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde öva mer på din stavning. inte lika kul att läsa när du knappt kan skriva en mening utan en massa stavfel. Annars en bra blogg!

2009-01-17 @ 16:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0