Narina och Madicken

                                                 

vaknade för ungifär två timmar sen och har kollat på du är inte klok Madicken. så sjukt söta ungar och jag undrar om hon dumma som är lika gammal som madiken om hon är modell nu eller har varit för om man kollar i hennes ansikte så har hon jätte fint ansikte och stora fina plutiga modell läppar, mkt fin=)

igår kväll kollade jag på narnia - prins kaspian. och han prinsen är så SJUKT snygg verkligen. han får ett eget inlägg sen ;) filmen va bra, det är många om säger att den inte är lika bra som förra men jag tyckte det känndes konstigt när det var så många vanliga människor. typ att hans farbrors *arme* bara va människor. Narnia *armen* va ju massa konstiga djur och sånt och det tycker jag är kul. men det är inte bara prins kaspian som är snygg utan också den älsta storebrorsan. han är också riktigt het ;D mums. tihi! och jag antar att det inte bara är jag som tycker det heller. aja ciao~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0