Nytt Nytt Nytt!

hellu!

yes, som ni ser så har det blivit lite förendringar på min blogg. det va med hjälp av johanna alvarson. mkt mkt tack!
Vart det inte fint?=D
det är jag själv gjort hether, ni har sett den förut i ett inlägg;) det får bli att ha såhär och sen när jag är sugern på förendring så blir det att göra en ny hether. men jag är väligt nöjd med hur det ser utt nu! frächt och lite mordernt tycker jag ;) synd att jag inte hade en före och efter bild men aha, gud så nöjs jag är. håller redan på att försöker göra en till hetcher, alltid bra att ha:D måste ju lära mej lite bättre också.

När jag skulle kolla vilka bilder jag hade så såg jag bilder fårn innan jag klippte håret och vill ha det tillbaks!!! nu är min *lugg* aldelens för tjock på båda sidorna. och så äre håret inte lika lång och så äre för rakt. jag vet att det va jag som sa att jag vill ha det lite rakare för att det skulle se fylligare ut men nu har jag ångrat mej och ska fixa till den sen igen, det ska inte va lika uttunnat som innan men heller inte lika rakt som nu så det blir nog nått mellan läge.

Nu ska jag kolla på sensongsstaren ( i sverige ) av american top model 11. har sett fram imot det länge men eftersom det är lov så hade jag glömt bort det emn som tur va fick jag en på minnelse på sjäälva blogg.se så det tackar jag till för hade järna inte missat de. har ju fölt alla sesonger och knapt missat ett avsnitt. nörd jag vet men what ever! ciao ~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0