Poker face!

not, nope jag har sämst poker face. drog och träffa rebecca, fredrik och kuhs. slutade hos fredrik men typ inga poker marker kvar, för vi spelade poker och typ andra given började jag garva för jag hade triss. skulle aldig kunna blir riktig poker spelare. men jag ledde ett långt tag till jag inte gjorde de;) typ nyss så skulle jag skriva inlägg från kuhsisens iphone eftersom man kan gå in på internet från den gratis;) me like that phone. orkar inte lägga in bilder för det vart endå inte roliga bilder nog att orka lägga upp dom nu för jag är superduper trött och ska gå och sussa nu så;) ciao~


Kommentarer
Postat av: Nemanja

Vacker

2010-12-28 @ 02:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0