Rea shopping, igen....

Idag skulle jag och mamma till kusiner i ramnäs och fira dom, men tog en "snabb" tur till the city. tänkte först bara hitta nått åt kusin men ist fart det rea shopping för min del. vet inte vart jag får alla pengar ifrån, men det vart iaf 3 par billiga helt okej skor som funkar bättre än inget, har fortfarande 2 par skor till som ska inköpas, men det är de man har nästa barn bidrag till. sen vart det också två blusar, den vit och röd mönstriga köpte jag istort sett för mamam tyckte den va jätte söt och för den såg okej ut på långt håll och med högklackat till. men den blir nog till andvändning den också i sommar. alltid kul att fylla på garderoben. och dessutom har jag inte så många skor så nu vart det ett antal till;) allt gick på 400 kr vilket är mkt billigt. det vart ett par grå pumps, ett par blå och vitrandiga sommar skor och nå bruna saker också till somarn, får se om de blir till andvändningde med;) ciao~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0