rubrik brist,

jag blev väckt av mamma halv tolv, suck-.- jag hade kunnat sovit länge så jag fick sova ut mej nej så blev det inte. va uppe till 2 igår och satt å spela kort med mamma, haha. sen iaf så satt jag på filmen 3 syster och en mamma. mandy moore va med i den och filmen i sej va skit bra tycker ja, så den borde ni se. tänk att jag alltis lyckas titta på skit bra filmer hela tiden=D men ni borde verkligen kolla på den för den är super bra.

Sen gick jag ut i min ensamhet, i träggårde, och tog lite kort i den fina men exterm kalla vädret. så det varade inte så länge eftersom jag inte hade nån kännsel kvar i förtter och fingrar men det va kul så länge det varade;) och sen i väntan på att få internet så fotade jag lite här inne också. ni får se bilderna om ett tag ;) kvart över fem blir det att åka å träna med marie efter 3 veckors uppehåll, spännande att se hur de går. ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0