Skol trött redan-.-

Ah, skol trött skulle jag verkligen säga. kom hem från en avskyvärd dag iskolan för ett tag sen. jag har verkligen ingen motivation och allt är bara sååå segt. igentligen borde jag ha motivation eftersom jag så JÄTTE gärna vill komma in på stylist linjen men på nått sätt käns det inte rikigt reel. men men jag antar att man får stå ut ett halv år till, sen äre gymnasiet och eftersom stylist linjen är på ett praktikst gymnasie så har man mer praktiskt och mindre plugg vilket verkligen passar mej från topp till tå. på nått sätt ska jag få tillbaks motivationen så jag verkligen kommer in eftersom jag redan planerat hela min fråmtid nästan;) 

men tillbaks till verkligheten. vaknade en timme efter att veckaklockan ringt så jag blev lite försenad men jag satta bara upp håret i en slarvig toffs så det tog inte så lång tid med håret men kom endå försent-.- sen så hade jag ju sett fram emot idrotten men självklart så glömmer man idrotts kläderna. typiskt mej. och nej det va inte för slippa den och nej det va ingen dålig ursäkt för det va sant. eftersom jag stessade imorse så glömde jag de. funderar på att beställa lite kläder och skor ikväll men får se hur det blir (: nu blir det one three hill, ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0