skoooor!

Jag sa tidigare att jag skulle visa skor som jag har sett och sa att jag skulle göra det "imorgon" men eftersom klockan är över tolv så äre ju imorgon igentligen;) haha what ever!

1. jag är grymt kär i dom och dom är riktigt snygga måste jag säga och jag kan garantera att dom finns på minna fötter till sommaren. billiga va dom också. pricis sånna jag är ute efter till somaren.

2. snygga ankel bots fast inte så jätte billigga men verkligen värda att köpa endå om man jämför med andra skor.. dom kan se både festiga ut och vardags aktoga ut och skulle vara skit snygga till jeans och en tee. kanske att jag införskaffar mej dom för jaghar letat efter ett par snygga ankel bots och hittar ett par nu så varför inte köpa dom då?

3. Grymt snygga party skor, finns i ljus rosa också men dom svarta passar till allt, vilket dom ljusrosa inte gjorde även om dom va skit fina. dom hamnar nog däremot inte i min garderob eftersom shopping pengarna har jag barnbidraget till och de räcker ju inte till allt men fina är dom vekligen.

4. dom där sandaletterna tycker jag är riktigt tuffa. även om jag inte ska köpa dom så kan jag ju kolla på dom och jag kanske skaffar mej nått liknande till sommaren;) dom fanns i svart också men bruna föredrar jag absulut.


Jag känner att jag börjar planera lite för mycket inför sommaren och tror att den kommer redan imorgon nästan. även om det är så att tiden går fort som attan så går den inte så fort. men det är ju alltid bra och ha och jag tror inte jag hittar några snyggare skor än nr 1 till sommaren iaf. men problemet är bara att komma mej iför att beställa och om dom inte passar så ska man skicka tillbaks och ha nya osv. men ska ta mej i kragen och fixa det så fort som möjligt. också att köpa dom blåa cinosarna från hm som jag verkligen gillar! nu ska jag gå och kolla på junior VM i hockey. svenskarna såklart och min brors gamla lag kompis är med ockås;) hejja hejja!!!! ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0