Ursh ja..


Har hjälp mamma att plocka undan allt julpyssel, det är SJUKT mky verkligen, mer äv vare ser ut som och knapt nått är nödvändigt jue. okej om mn har snygga jul saker men mamma har julsaker för sakens skull inte för att det ska vara snyggt. kanska för att hon vill ha jul stämmning men endå. lite till överdrift måste jag säga. men aja då vet ju jag hur jag inte ska bli när jag flyttar hemmifrån ju ;)

sen har jag kollat på typ life of ryan, när han är lite yngre och då han är som snyggast också;D hett hett. den vart det made och mamma sa att vi skulle rensa frysen genom att käka upp sista lussebulls påsen som va kvar. vafan, jag käkade 5 stycken:O helt otroligt, jag förstår inte ens hur jag fått i mej och. vist dom va ju inte specielt stora men endå. fast måste säga att jag fick jätte ont i magen efter och har det tyvär nu också så det blir nog att inte äta nått på hela veckan till domhär lussebullarna kommit ut ur kroppen. ångrar verjkligen att jag åt så många men ärsh, det händer ju inte varje dag så ibland får man väll gotta sej lite.

men nu ska jag kolla om det blir nått bra på tv annars får det bli att gå och lägga sej tidigt för va skit trött imorse när jag hörde klockan ringa klockan 6. inte kul.... ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0