were ever we can stay,,

Klockan 4 typ så tog jag och mamma en promenad till affären för att få lite frisk luft och den minsta motion efter julens onyttighets proppande. sen när vi kom hem vart det käk och nån deckar film som va hel läskig:/

sen började epic movie och nått som intey förvånade mej va att lauren conrad typ va med i en 2 sekunders sen och fast den va 2 sekunder så va hon inte så bra:P men ska bli spännande och se henne i 90210. missade tyvär förra avsnittet för jag glömde bort:( aja filmen va kul iaf, de är så roligt när dom gör parodier av andra filmer. det va typ narnia som va den stora grejen dom gjorde om fast de va från andra filmer också. men den va kul;) jag rekomenderar att kolla på den faktiskt=)

imorse tänkte jag - ja va bra att min bror fått nytt spel som inte behöver internet för då har han det inte hela tiden, trode jag ja. han andvänder det typ bara när jag har internet sen när jag går ifarån så beslagtar han det och spelar det andra spelet i timmar så jag aldrig lyckas få internet. såå drygt, det är för han tar upp all *ström elelr internett grej eller nått* så då funkar inte dom andra datorernas internet ist, det är nått med raoutern typ. och syster köpte ju inte nån ny dator så jag kunde få hennes bärbara heller:( aja få väll börja spara pengar för dom är inte så jätte dyra endel :P fast det kommer inte funka för jag köper kläder för alla minna pengar typ -.-  but i love it! ciao~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0