Wiiiiii!

Just nu sitter jag och borstar tänderna, nästan redo för att gå och lägga mej. skolan har vart sådär men jag och sofia hade våra moments, + att jackan på slöjden börjar likna nått snyggt;) efter skolan gick jag hem till malin och jonas, linnea och lisa altså. mkt kul att träffa dom efter att det va ett tag sen. linnea hade fått ett wiiii spel så fick pröva det och vart helt inne i supermario. och självklart så kommer man jätte långt på banan också. profset själv! roligt va de också;)
slutade med att man fick läsa godnatt saga för tjejorna och det vart askungen. min favorit.

nu har jag bara 2 avsnitt kvar på oc sesången 2 och bara måste se seång 4a. i love OC.aja natti natii~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0