A CRAZY GUINEPIG OUR SOMETHING LIKE THAT

Kom precis hem från kusinerna i fagersta. skulle vart hemma vid sju men min bror glömde bort att han skulle hemta mej så det vart några timmar extra. jag hade det super mysig där och vi gjorde alla möjliga saker. gud va jag tycker om mina kusiner! sen när bror väl hade hämtat mej så hitta vi nått ovanligt på ramnäs vägen. jag har aldrig sett det *live* nån gång så det va skit kul. ett vildsvin var det och stort och tjockt också. det är inte många människor som får se ettt vildsvin i sitt liv. vi stannade och tog kort och så var det en bil framför som ockås gjorde de och när vi åkte förbi såg vi att han hade värsta profskameran. men att se ett vildsvin va en upplevelse i sej.

jag tänkte börja lägga upp bilder från kreta på datorn och börja bomba på på bloggen men alla bilder är nog inte uppe förens imorgon. kanske tar jag en dag i staget med bilderna så då får ni ju se några iaf.(: så nu börjarja så jag får upp dom så fort som möjligt. xoxo

(jätte dålig bild med den svarta tjockisen är vildsvinet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0