AT SIS


Sitter just på systers killes päron dator. Jätte mysiga är dom! igår var det resan och det tog sin tid men till slut var vi här och fick mat. Idag åkte jag, mamma och syster till tusenfriyd, ett  tivolli som är typ som lisseberg. massor med karuseller och vatten banor som man vart dyngsur i verkligen. så man gick runt där med kattslickade frisyrer. jätte mycket bergodalbanor fans det som va kul,kul, kul. lyckades vinna en gosedjurs apa som man hänger runt halsen, skitful varen men en kompis till min monkey!  (min favorit gossedjursapa sen jag va 6)

nu sitter vi å har precis ätit och jag har suttit och spelat x-box sen vi kommit hem ungifär. ska mumsa jorgubbar och sitta ett tag till och prata å så kanske jag går ner och fortsätter med x-boxen. så social är jag (;

ha de!, som dom säger i norge. vi hör väll nån annan dag och på måndag blire stan i oslo! xoxo

Kommentarer
Postat av: Leia

Låter roligt med karuseller. =)

2009-07-19 @ 21:24:49
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0