BACK IN TOWN!

nu är jag vaken och hemma after no slep på hela natten typ. nar jag kom hem somnade jag i soffan i 4 timmar så det ar typ det jag sovit dethär dygnet. resan hem gick bra, förutom att jag hade jätte svårt att sova på planet så jag va så trött att jag inte viste vart jag skulle ta vägen. tyvär sov jag en liten stund pricis när taxfren kom och jag som skulle köpa en ny dior maskara. den va ganska mycket billigare där och min är värkligen slut snart, men aja.

efter att jag sov enstund ¨så kollade jag på inspelade avsnitt fån Michel Jacksons minnes sermoni och sånt, gah va sorgligt det va. tårarana bara rann och rann och rann. inte för att han är död utan allt annat också som är omkring han. känslor kom eftersom jag själv har varit med om att en jättenara person gått bort ett antal gånger.

nu ska jag börja packa upp och slänga kläder i tvätten och sånt som måste göras. mamma och papap ååkte imorse och kommer itne hem för ens på måndag. som firar 20års bröllopsdag! imponerande. resten av dan blir nog en tv dag och kanske att jag sticker  iväg och köper lite frukt om det inte ösregnar. skönt att kommer hem. en vecka var aldelsens lagom(: jag tog med solen hem i resväskan men den vart försenad så den kommer om några dagar;) xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0