DAY ONE

Nu blire lite kreta!

På arlanda i väntan på att flyget skulle gå. å så nervös jag va. ~Rebecca, morrgonpigg och osminkad skönhet!


Sen lyfta planet och jag va uppe i himmelen. när det åkte runt på flygbanan var jag hypernervös. jag satt och andades djupt och snabbt och kunde inte sitta still. men prisis när planet lyfter så är det som ett en tung sten stannar kvar på marken. det var inte bara att det vart minde och mindre nervöst tills man väntsej utan allt nervöst tog slut och jag tyckte det va as häftigt.

himmlen var mycket mörkare däruppifrån och det känndes verkligen som att man var närmare rymden.


vist viste jag att det fans åkrar, men inte att det såg utsådär uppifrån. gud va farsinerande det va att kolla på jorden uppifrån.


kolla placet liksom, såå coolt!


När vi klev av planet så möttes vi verkligen av en stekhet värme och en lika varm luft. naturen och allt såg verkligen olika ut till skillnad från sverge och jag är inte van vid sån natur så det var ganska farchinerande. vi klev av planet i våra varma lila plychisar och satt oss på bussen till agi apostoli, staden vi bodde i. påvägen från flygplatsen så såg det mästa välldigt sunkigt ut och dom höll på att bygga hus och sånt, och det var faktiskt inte alls fint. så då tyckte jag ju att grekland verkligen inte nått upp till minna förväntningar.

men sen när vi kom in i våran lilla by och såg storstan och allt så gick de över förväntningarna. det såg inte ut som jag tänktmej utan det va nästan ännu bättre. palmer liksom, aldrig sett dom förut!

sen möttes vi av ett jättefint nybyggt hotell och en stor härlig pol som man spran i till. gud så skönt det va i den värmen.

at the balkong, som var en terras eller vad man säger, bottenplan iaf!

blekfisar är vi allihoppa, allihoppa.


endel av byn, det va fint samtidigt som det inte var superprydligt, utan natuligt mysigt sunkigt med massor av växter.


där var det enda stället det fans en riktig trottoar, annars gick man på vägarna där människor körde som galningar. vi hittade också endast 4 övergångställen i vår by. hårde trafikregler, nja.


snyggingen och jag bestämde oss för att gå runt och kolla lite sen hitta nånstan och käka med hennes päron.


blekfis!


myyyys! riktigt fint hotell, fast bara en del av det.


dom hade otroligt mysiga och fina stränder och jag gillar badvakts *huset*


sommarsnyggingen!




rebecca-



gu så fin! tyvär förstår hon inte rikigt det själv.


sommar kännsla på hög nivå!






kärlek till sånhär skönhet..

efter lite käk gick vi tbx på hottelet och satte oss på balkongen och pratade å myste med den kvällsfina upplysta polen mitt framför oss.(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0