DAY SIX

Solade och badade hela dan som vanligt!



har man blivit brun eller har man?!(;


åkte in till Chania sista gången för att äta, shoppaklart och säga hejdå(;



åt på en supermysig resturan verkligen!


så vare en katt mamma med sin lilla kattunge som jag jätte busig och supersöt!



in town!



At starbucks för sista gången i kreta men domhär gångerna var bara dom få första för när jag bor i usa blire väll sturbuck varje dag!(;



Jag kommer sakna islatten! gud va god den var!


sådär såg alla hunder ut, katterna va smala som pinnar och hundarna så överviktiga så dom inte ens orkade gå ett steg. dendär hundan gick 3 steg, satt sej och flåsade i en minut, gick 3 steg, satt sej och flåsade i en minut, gick tr steg, la sej pladask i 5 minuter osv, gud va synd det va m han, folk som bara vill vara snälla och så blir det förmycket snällhet isf.
kolla fettbulden på rumpan liksom, uch!):


bye Chania!





Kommentarer
Postat av: Jenny

den där hunden såg jag förra året när jag var i chania! :o haha vad knäppt.

2009-07-16 @ 23:49:06
URL: http://pennypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0