DAY THREE

Vi började dagen med att gå upptidigt för att paxa solstolar för det va tydligen det man gjorde för att få en solstol. sen solade vi förståss hela dagen tills 4 typ då det vatr att sova middag. det är verkligen vad man behöver när det är 40 grader varmt, annars orkar man typ ingenting.


Åkte till chania sen för att äta och kolla runt lite. ~den fantastiskfina kyrkan.



Vi hittade på starbucks som vart vårt stammis ställe sen(;




det va så himmla mysigt pa alla små gränd gator med jättefina gammla hus!


Rebecca goes wild!


-and beuty!



vi hittade några gymt hela brills, jag gillade verkligen dom där runda! ossy osbourne nr 2,


Sen gick vi och åt på en fin resturan och så hade vi en sån sjukt fin dörr brevid som bara va en spegel, och gud va jag skulle vilja ha den i mitt run eller när jag köper ett hus, att typ ha den i hallen eller nått. gud så snyggt!


den bjuds det på!


Chania at night.




en jättefin pir som gjorde staden ännu finara, fast bilden är inte den bästa.





sen vart det chi-latte på starbucks.


at starbucks





lite solbränd var jag allt.



i väntan på taxin, som sen körde som galningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0