HEVEN PARADISE


Den här beskriver min kväll vill jag lova! Föresten, vilken dunder bomb av uppdateringar eller hur?! Not. Det blir så när man går och längtar efter sin kamera och undertiden får gå å använda den gammla vanliga sopphögen som egentligen är ganska bra för att vara digitalkamera. Men åh va häligt när jag få hem min älskade systemis.
Jag åkte in till stan på dagen och träffade Rebecca och fikade. Satt där ett bra tag vill jag lova, ungefär från att vi kom dit tills bussen kom. Ca 2 timmar.

Hemma har jag vert sen dass med magont och tv tiddande. Oxfile till middag och häagen-dazs till efterätt. mums! har fortfarande kvar halva så jag har nu något att se fram emot imorgon. Förutom att jag troligen ska till baccan och sova över där men det är något att se fram emot på en högre nivå. oj oj, nu vart det mycket skriv. Datan ett tag till blir. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0