KRETA - IN TOWN


rebecca ser mycket brunare ut men sa mycket brunare ar hon inte! (;

idag sitter jag och rebecca pa ett internet cafe igen, samma som igor och vantar pa hennes mom and dad. idag ar det en stekhetare dag en igar kan jag ju saga, uppot 40 grader och det ar blecksvart och jatte varmt pa kvallen. idag har vi legat pa stranden hela dagen oi baden baden stolar och fotterna kokade sonder i sanden. kan tanka mej att det kanns natt liknande nar man gar pa glodande kol. havet ar jatte varmt och salt so man njuter verkligen. brun har jag devenirtivt blivit aven om det inte sons pa bilden. fast jag har jatte ful tubtopp bikini linje tyvar men det ar smallar man far ta. vi har ochsa sovit middag varje dag i en timmer typ och det ar verkligen som priken over i:t; da orkar man vara uppe langre och sover inte bort hela dan.

snart ska vi a eta pa en skit fin resturang som vi at pa i lordags, och det va so fint so vi gar dit igen. sen blir det att ga runt i staden lite. det fins en starbuks vid vattnet ochsa sa jag och beccan gick dit igar och tog en latte och jag tog en chi latte. mums! imorgon blir det att go unt och kolla pa shoping och fosoka hitta lite nytt. dom har endel skit bra sko och klad afferer. aja nu har ni hort nog. hoppas ni har de bra i kylan der hemma och jag hoppas jag fo med mej lite hem sen;) xoxo

Kommentarer
Postat av: linn

vad kul att ni har det bra:D här är det regn och inte alls bra över - så svartsjuk är jag inte alls ... pff!

hälsa rebeccan. ha det bäst! så ses vi om typ två veckor. för snart drar jag till skåne!:/ långa kramar - thihi<3333

2009-07-06 @ 20:48:54
URL: http://allsortsofthings.blogg.se/
Postat av: shorty

mysig blogg du har ((:

2009-07-07 @ 11:48:51
URL: http://shortyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0