SOON>

idag are den sista riktiga dagen pa kreta, imorgon ar bara en dag vid polen i vantan pa bussen som hemtar oss 10 pa kvellen och sen blire flyg hem. igar solade vi hela dan och jag brende mej lite pa framsidan men det har gatt over sa nu har jag negerbrun mage, nastan.. idag vart det ocksa sola steka sola vid polen och det va stekhet verkligen. och sa har jag blivit jatte brun och jag har en till dag pa mej att bli ennu brunare. jag och beccan ska ta me oss solen hem sa vi kan fa ga ut och visa vara bruna bodys och se alla blekfisar i svergie. jippe! jag har faktiskt aldig varit sa har brun, sa jag maste sola mkt sa de holler i sej.

nu ar vi i chania och fick aka hit i en proppfull buss och jag stog typ med nan dryg menniskas armhala i fejan hela vagen, mys mys! det vart sa varm i bussen sa vi fick ga och svalka oss med en heagen dazs glass, gud sa gott det va! nar jag ska eta glass hema sa kommer det bli heagen dazs i framtiden, det vill jag lova! nu ska vi dra vidare och shoppa sma saker och en is latte pa starbucks, sen blire kak och en till islatte och sen va denna dagen slut och vi ar snart hemma i kalla sverige. hoppas ni har det bra fast det darliga vedret! xoxo

miss my guys at home<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0