BARBAPAPA

Har hållit på med klänningen några timmar idag. resultatet kommer inte bli som sakt för jag har ändrat lite på den, men jag är inte helt säker på hu jag ska göra. så som jag vill ha är snyggare igentligen men tyget passar inte till det och då ser klänningen lite tråkig ut ist. men jag kasnke kommer på nån ny  ide;) jag har också skrivit ut bilder till förstasidan i mitt fotoalmbum och klippt och sånt. kasnke blir det bra men jag ahr lite mer bilder som jag ska skriva ut.

har just käkat kebab sallad och kollat på talang 2009 men får se om jag kollar på film sen eller omdet kanske blir nått annat(:

xoxo

- såhär ser framsidan ut på almbummet. made by me

Kommentarer
Postat av: nina

allt bra med dig idag?? :)



kram

2009-06-06 @ 11:13:41
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: melissa

fint :D

2009-06-08 @ 15:00:05
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0