DJUNGELVRÅL & SALTA NAPPAR

Nu är äntligen den här dan slut, alltså bara 4 dagar kvar till det verkligen är slut och man har somerlov och the new begining börjar. allt blir som det blir bara , man kan liksom inet göra så stora förendingar för framtiden, man får lov att ta dagen som den kommer. men nu då, vad har man framför sig?! joh ute liv och sova tält en kall natt. men jag måste erkänna att det faktiskt känns kul, med tanke på att vi är utelivs årskursen och det är väll ett av dom bästa sätten att säga hej då på, även om jag tror att man bara kommer närmare varandra på denhär lila resan, sånna som man inte är så nära med innan kanske. och då blir det ännu svårare att säga hejdå. aja, där kom uppsattsen ;D

Hela kvällen har jag packat och sånt och det är inte alls mycket att ha med till skilnad från vad det var i sarek. så det känns endå skönt. jag, ina, elin, klara och några fler ska iaf gå 5 kilometer upp till land berget eller vad det hätte. västmanlands högsta berg typ. det gör vi medans resten åker buss till trummelsberg och har ku. men det känns endå som att man vill göra dethär nu när det är sista ute livet. troligen kommer ni inte höra av nått från mej imorgon men jag berättar hur det vart på tisdag. ha det supert dom sista skoldagerna nu, för vi ska iaf har jätte kul! hoppas jag..

och så måste vi gratta ina som fyller år imorgon också, ja må hon leva ja må hon leva ja må hon leva uti hundrade år ja vist ska hon leva ja vist ska hon ja vist ska hon leva uti hundrade år, hip hip hurra hurra hurra!!!!! sexton barre och får börja övningskära, vilken lycko ost;)

xoxo





lite bilder fårn sarek sommaren 08, vandrade i fjällen 5 dagar, en mil  och lite mer per dag. hur orkade jag?
och kolla va fin brun färg jag hade till skillnad från nu. ge mej sommar och sol!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0