ENJOY THE NEXT MOMENT

såå, äntligen är jag klar med all uppladdning av bilder från dom senaste dagarna, så nu kan jag sätta igång och blogg ordentligt. det tar sån tid att lägga upp bilder, det är lite jobbigt men sånt man får ta. en hel del bilder vart de ju också;)

Tänkte att jag skulle visa hur klänningen blev till avslutningsmiddagen. ni har troligen redan sätt den från bilderna på avslutnings middagen men kasnke inte tänkte på att det var den jag gjorde;) men om ni vill veta hur man gör den här klänningen eller den blommiga så säg till så berättar jag:)

Har ingen annan bild på hela klänningen. fast där sitter den lite snett och veckat sitter lite konstigt men jag kommer troligen andvända den någon gång till och då kan jag visa en bättre bild:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0