GIRLS NIGHT

i förgår vare ju tjej kväll hos amanda. det var jag ina linn eve carro och sara som drog dit. efetr att vi lassat av alla grejer så drog vi oss mot stan och åt och kollade på prome och gick runt lite. carro och manda köpte en balong för 50 kronor för att ha helium gasen men det vart en kul andvändng till det lite senare;) gick iväk och köpte lite snacks till kvällen och sen hem tilla manda där tjej kvällen började. prat skratt och tårar bjöds det på. sen sov vi på den inglasade balkongen och när vi vaknade så var det som en bastu. uch, länge kunda man inte sova heller. efter frukosten så gick vi ut till vattnet medans vi väntade på skjuss. gud då skönt! sen tänkte jag och amanda åka till östra så vi skulel gå och köpa bikini till amanda så hon hade nån att ha på sej där och när vi ska ta båten så hade hon kollat fel på tiden. så vi åkte till skultuna badet ist och stannade där en stund. sen vart det hem och sova;)



















snacka om att sommaren är här! 33 grader varm är det idag och jag fick tom sova med fläck och bara lakarn. soligt varje dag och inga måln på minnlen alls. hoppas att hela sommar blir nått liknande. det känns ju lite knepigt att man ska åka iväg till kreta nu när det tom är kallare där än i sverige. sverige komme ju bli ett solsemesterland snart skulle jag gissa på. just nu är dfet bara så extremt tråkigt att min kamera inte är här för jag hade velat tagit massor med fina sommar bilder som jag skulle sätta in i mitt fotoalmbum. aja shit hapends. idag ska jag in till stan och träffa rebecca och kolla om jag hitta lite sommarkläder på rea eööer nåt. sen ska jag hem till henne och rota i gasrderoben efter lite kreta kläder! nu ska jag hoppa in i duchen och vi hörs ikväll! xoxo

(bara typ 4 dagar kvar tills kreta!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0