I FEEL ON TOP OF THE WORLD



mitt huve värker så det spängs känns det som. västskebrist på hög nivå skulle jag gissa på. syre brist också med tanke¨på att det enda jag gjort ute denhär dan va att gå ut och hämta tidningen. så det säger ju ganska mycket om hur min dag har varit. ovanligtvis inte så mycket tv men något med dator. har städat och fixat i garderoben vilket var nödvändigt. hållt på med mitt foto almbum har jag också gjort och märkte nu att jag skrivit ut två sidor med bilder på vanligt papper, hur smart får jag vara. men kan inte skriva om dom för det tar skit mycket färg och då bli inte pappa glad så dem får duga endå. men snacka om att det var skilnad på kvalite på bilderna iaf.


ikväll ska jag fortsätta med almbumet och sen ska jag laga mat. undra hur det blir. det var nån gryta och det är inte min styrka tror jag men jag ska göra mitt bästa!

jag glömde att berätta en sak, för dom som inte går på min skola så fick jag faktiskt ett stependium i syslöjd och 500 kr:D  hihi, snacka om att jag vart glad eller!? det är verkligen inte varje dag men får sånt, aja nu ska jag fortsätta.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0