I'M JUST A PUPPY

Idag vart det skultuna badet som ni ser. det var jag rebeccca, fredrik, max, linn och carro som bestämmade oss för att gå dit. där träffade vi också på mina gammla klasskompisar Mathias och PA. de va ett tag sen! vi spelade lite volly boll i hop och sen badade vi och sola så klart! as skön dag och jag är solbrännd i ansiktet och jag är tom brunare än min mamma som är stendigt brun och jag är brunare än minna vänner också. det är itne varje dag(; låg där i 3 timmar och nu är jag hemma och är packad och klar till tjej kväll hoss amanda i stan och där ska det sovas över. ha e bra helg och vi hörs imorn! xoxo

linn har en otroligt fin bikini!



-it's just summer time!

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

tack så mycket :)



nja jag gör dom lite ljusare i kontrasten och sen lite mörkare, så de ser lite "dimmiga" ut :) hihi

2009-06-28 @ 17:45:10
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0