JHONSSON OCH PIPEN


THIS IS WHAT I WANT!!!

just nu är jag jätte nära på att bita av nageln för jag har så tråkigt och sitter igentligen bara och stirrar in i datorn på ingenting för att jag inte vet bvad jag ska kolla på. jag har fortfarande spräng ont i huvet och det kommer nog hålla på enda tills jag sover. drygt... fast jag tror också att det har lite att göra med att min toffs sitter åt och då kan man också få ont om man haft den hela dagen. troligen ska jag gå och kolla på tv nu för jag har ingen annat bättre för mej och har inte haft på hela den, undrpå att jag sitter i pjamasen fortfarande. om jag inte kommer på nått att skiva om senare så blir det nog inget mer av mej den här dagen. imorgon hoppas vi på sol för isf så solar jag nog och kanske hittar på nått annat. får se. är sugern på att gå ut och fota i solen men känner inte för att göra de själv. men jag kanske gört endå, vi får se;)

hur känns första dagarna på lovet föresten?! är det bara jag som inte har fått den här riktiga sommarlovs kännsla med glädje att det är lov en? man kan knapt tro att det är sommar lov liksom!! regnar och är kalt och så har det vart å några veckor känns det som. så man kan ju inte riktigt ta vara på dom här lov dagarna vi har i 2 månader eftersom det inte går att vara ute nästan. skit sugit tycker jag för jag älsar sol och lagom med värme. jag blir så glad och får så mycket energi av fina somriga dagar. aja nu måste jag kila.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. absolut de fixar jag :) den kmr upp imorgon kväll!

2009-06-13 @ 23:30:14
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: Nina

fin bild :)

2009-06-14 @ 16:51:33
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0