I JUST ENJOYING THE TIME!

i torsdag vart det rix fm festivalen med tjejorna och pojkarna. det var caroo ina fredrik rebecca amanda erik linn max eve och jag som träffades i stan och käkade lite. sen drog vi oss ner till stora scenen vi stadshuset och kollade på rixfm festivalen med musik och kändisar. vi träffade robin begntsson och tog kort med han och dom kommer upp på allsortsofthings.blogg.se (linns blogg). lite smått pinsamt och snacvka om att man kände sej som värsta lilla fjortisfjollan som trodde att hon va nått. men varfan jag kommer inte träffa några av dom där kändisarna ijen så what evEr. man måste ju njuta av livet.

sen började det med 45 minuter musik non stop ochsen kom kändisarna och dom efterlängtade erik hassle och cris dougthry. snacka om att jag taggade till. det gjorde vi alla tjejor och blikar kom kan jag ju säga. men häldre skämmer jag ut mej för folk jag inte känner och har kul med dom jag känner än att bara stå där och kolla. det måste ju bli lite drag! kul hade vi iaf och när jag tänker efter så gjorde jag aningen extremt pinsamma saker lite då och då. men men!

ina- bussen


chris doughtry-på repet


Linn- i publiken


Rebecca- in the public<3


dans grupp- grymma varom och de va en v-åsare med också(:


Erik hassle- så extremt ful så att han blir söt!



Chris


The doughtry


guitarristen i bandet;) the perfect pic! haha hade roligaste ncedenten men den pratar vi itne om, förutom att jag kan säg att jag lekte lite stucker för en stund,  men inte for real. om man tycker att jag ärpinsam så förstår jag, men jag ahde bara vart det om jag var seriös men de var jag inte så so what! . livet leker ju och jag kommer inte se bandet igen så jag busade lite(; haha


carro barro!



det va den kvällen och jah, i enjoyed it!;) xoxo

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

nice bilder :]

2009-06-27 @ 11:53:06
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0