LIKE A TORNADO!

Det blir denhär bilden igen för det är den enda jag har i arkivet som går att använda(;


ush ush ush, huvudvärk, hals ont, trött och almänt seg. inte riktigt vad man önskat sej inför midsommar direkt, men det kanske är vädret som smittar av sig med tanke på att det ska bli riktigt pissväder imorgon. jag är så extremt trött på sveriges väder. i vanliga fall brukar det bli typ nån målning dag i veckan på lovet ohc lite regn och då tänker jag att det blir en film kollar dag med film och mys i soffan, och nu äre så dåligt väder hela tiden och då blir typ alla dagar filmkollar dagar. jag börjar tröttna något och jag längtar verkligen tills jag och rebecca åker utomlands. nån gång mellan vecka 27 och 29 ska vi vara borta en vecka och det blir troligen mallorca. längtar så otroligt!

idag hade jag också sista dagen på den avdelningen jag var på. kanske ska jag vara där nästa vecka också för jag trivdes bra och jag har pricis lärt känna barnen också. idag vare inte alls många barn och det va jätte mysigt. jag blir helt såld i alla små ungar med sinna sprakigt charmande leenden och bus bara sprutar ur deras ögon. eftersom det var så några barn så fick jag sluta tidigt. ungifären halv timme tidigare. skönt vare, då vart det bara hem och lägga sej i sängen och vila infr imorgon så att jag blir frisk.

nu ska jag fortsätta kolla på crossroads som jag sätt ett anntal 100 gånger. så sjukt bra film, när jag va mindra så ville jag vara i den filmen men att det skulle vara verklighet och att få vara lika fin som britney och ha sån snygg kille osm hon har. om vi inte hörs imorgon på dagen så får ni ha en jätte bra midsommar allihoppa!!

xoxo

Kommentarer
Postat av: sofia favaro

självklart kan jag skicka låtarna , när jag har lyckats få in dem på datorn haha! däremot är hans nya skiva väldigt annorlunda från hans tidigare, men det är fortfarande asbra! :D



2009-06-19 @ 00:46:57
URL: http://favaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0