MAKE IT EASYER AND LESS EXPENSIVE

Jag har fakrikt ett litet tips till er, inte riktigt va jag brukar komma med men om jag har ett så delar jag med mej.

Jag har ju andvänt en ganska dyr hår inpackning i 5 månader typ, som är super bra och jag har inte klippt mej på ett halv år typ för att jag inte riktigt behövt. vist äre slitet men det blir inte slitnare och slitnare lika fort när man andvänder hår inpackning. och jag har andvänt den en gång varje helg typ och den är frtfarene inte slut och jag har ju endå skapligt mycket hår. 

Så det är faktiskt ett tips från mej att lägga ut penagr på en bra hår inpackning ist för att klippa sig allt för ofta bara för att dte inte ska vara slitet och när man klipper sej så tar det endå lite längre tid för håret att bli långt får dom som sparar ut. hår inpackning ger ju cokså massor med näring till håret så det är ju itne samma sak som att bara låta bli att klippa utan det växer ju bra och blir hållbart. så det boerde ni investera på för det funkar bra. väsrt ett försök iaf;)

xoxo


Det är hårinpackningen år vänster som jag andvände och den kan man köpa hos en frisör. jag köpte min på storagatan 15 i stan och den kostade rund 250 kr. hope you like it!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

din länk finns nu med :)

2009-06-15 @ 00:07:30
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0