MAKE IT WORK



jag tänkte berätta att den här klänningen ovanför som är från asos för 600 kronor tänkte jag faktiskt sy till vår avslutnings middag. eftersom jag har en extrem brist på pengar just nu för att jag shoppar massor med annat och jag måste spara till spanien så tänkte jag att jag skulle köpa tyg och göra den själv. så när jag blir klar med den så kommer den ha kostat ca 75 kronor eventuelt lite mer. modellen är snygg puss ganska engel att göra vilket komemr betyda att det kommer gå fort och med tanke på hur lite tid jag har så känns det bra. jag ska göra två stycken faktiskt. en blommig i siden, tyget är skitfint. och sen en i röd rosa färg, eller jag skulle kalla det mjuk mörkrosa. (se bilden nere) vist kommer det blir bra?! det hoppas jag iaf, annars vet jag inte vad jag ska göra. så håll tummarna för mej, snälla!

xoxo

tyget lägnst ner i vänstra hörnet är tyget jag ska ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0