NEVER ENDING STORY



Igår var det rix fm festival och det va skoj, ni får ett inlägg om det snart! idag vaknade jag och kände mej som en väckt björn ur ide. inte trevligt alls ch det är inte den roligaste kännslan när man ska jobba, men det gick fort över och jag hamnade på jobbet och så. på lunchen åkte jag hem och solade och lyckades somna. skönt äre, men farligt. som tur är har jag aldrig gjort det så jag sovit länge och bränt mej och jag vill inte det heller. kan tänka mej at det inte är det minsta roligt. när jag kom tillbaks till dagis så hade jag vart och köpt kakor på ica till blåbärsbarnen och smultron barnen fick också. jag gjorde det eftersom det var min sista dag idag så då tänkte jag vara snäll! fick ocskå två trisslotter av fröknarna men van inget. det va min dag och den kommer nog fortsätta i solen först och sen inne i stan på cityfestivalen. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0